perjantai 3. elokuuta 2012

Maailmanpyörä

En ole ehtinyt, osannut jakaa asioita nyt viime aikoina ihmisten kanssa. Osittain tekisi mieli mennä pienen pieneen koloon pakoon kaikkea ja taas toisaalta juosta pellolla tukka hulmuten tuulessa. Tunneskaalat on tällä hetkellä aika ääripäitä ja siihen on montakin syytä. 


Ensinnäkin, nyt on tilanne tullut siihen, että minä ja Jusu jatkamme elämäämme eri teillä (joissa toki toivon olevan edes välillä yhteisiä pieniä kinttupolkuja), mutta pääpiirtein näin. Minä olen se osapuoli, joka lähtee yhteisestä asunnosta pois ja olenkin nyt katsellut ahkeraan vuokra-asuntoja Tampereen alueelta. 


Kaiken lisäksi on tuntunut todella yksinäiseltä viime aikoina, kun kaikki rakkaat ihmiset on kaukana minusta. Juliakin, siskoni muutti juuri Keskisuomeen, ja ikävä on nyt jo ihan älytön.


Eläimistä sen verran, että Kaapo on edelleen Jusun vanhempien luona laitumella tämän kuun, enkä ole tilanteen vuoksi päässyt nyt hetkeen poikaa katsomaan. Sain kuitenkin tallipaikan samalle paikkakunnalle missä itse asun ja Kaapo muuttaa näillä näkymin 1.9 alkaen tallille, jossa Louna minulla ollessaan oli ihan ensimmäisenä. 


Kanit puolestaan olivat minulla jo jonkin aikaa myynnissä, ja nyt myynti tuotti tulosta lopulta. Molemmat tytöt, Nikita ja Naomi saivat siis hyvät kodit :) Ja nyt asustellaan sitten enään Simban ja Missyn kanssa. Tosin, eläimiähän siinäkin on jo riittämiin.. heh.


Olen tällä hetkellä vielä kaiken lisäksi jonkin sortin kesäflunssassa ja ensi viikolla alkaa viikon mittainen vapaapäivä-putki! Jippii, eli minullakin on siis 'kesäloma'.


Nyt jokaisen naisen sydänsuruihin sopivia, pinnallisia hömpötyksiä ja ruokia viime päiviltä! Menossa mukana on ollut melkeinpä joka kerta Heidi <3



Tällä hetkellä ehdottomasti mukanani on oltava nämä neljä ihanuutta, hiuslakka vain jos meno sitä vaatii. Meikkivoide,puuteri ja kuivashampoo!


Carpe Diem- kuvastaa tätä hetkeä niin hyvin
London- pöytäkello
American Dinner with Heidi
American Dinner part 2
Ja sitten viimepäivien shoppailuista muutamat lempparipaidat.. 

H&M

ONLY
H&M

VEROMODA
Tää mun rakkaus-kello
Viime päivät mennyt näin synkeissä merkein..
Menetetyn viikonlopun eli alkuviikon booleja..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti